WEBOVARESENI.CZ
Webová řešení  -  přeskočit na navigaci

Internetová a marketingová agentura

změna znamená růst


PPC

Platba za kliknutí (PPC z anglického pay per click) patří mezi nástroje internetové reklamy. Princip PPC spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl. Výhodou PPC reklamy je její plánovatelnost a měřitelnost. PPC reklama je někdy zaměňována s pojmem kontextová reklama. Celosvětově nejznámějším systémem (byť nikoli nejstarším) je zřejmě Google AdWords. V Česku byl prvním PPC systémem eTarget, který vznikl v květnu 2003. V roce 2006 rozjely své PPC systémy společnosti Centrum.cz (pod názvem adFOX) a Seznam.cz (pod názvem Sklik). Internetovou reklamu v režimu PPC ale nabízí i mnoho dalších reklamních systémů.

« zpět na slovník


Kontakt

MOLBUD s.r.o.
Kaštanová 1625/14
370 08 České Budějovice

+420 728 200 150

 

Zavoláme Vám zpět!

máte nějakou otázku?
vložte Vaše jméno a telefonní číslo, zavoláme Vám zpět!


Navigace 

Vyhledávání

Výběr jazyka

cz en
image1

Novinky

Přijmeme specialistu na WebSocket

Jsi mladý, nadějný programátor pracující s technologií WebSocket? Máš zkušenosti s Wordpressem? (výh…

všechny novinky

Slovník

Ověření datové zprávy

V prostředí datových schránek je k dispozici funkce, která umožňuje ověřit autenticitu a neporušenost jakékoli datové zp…

další termíny

obchodní zastoupení:
České Budějovice, Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Zlín, Příbram, Tábor, Písek, Týn nad Vltavou, Třeboň, Prachatice, Jindřichův Hradec, Pelhřimov: +420 728 200 150

© 2006-2010 WEBOVARESENI.CZ
All rights reserved