WEBOVARESENI.CZ
Webová řešení  -  přeskočit na navigaci

Internetová a marketingová agentura

změna znamená růst


Virální marketing

Virální marketing je marketingová technika která pro šíření komerčního sdělení využívá sociálních sítí. Je to plánovaná aktivita, která svojí povahou motivuje příjemce k roli šiřitele. Principy virálního marketingu umožňují oslovit velké množství potenciálních spotřebitelů za relativně nízkých mediální nákladů. To však je vykoupeno nejen vysokými nároky na realizaci s poměrně nejistým výsledkem, ale i nutností komplexní změny nahlížení na proces komunikace. Pouze ve velmi malém procentu případů může virální marketing fungovat jako samostatný nástroj. Nejúčinnější je v kombinaci s dalšími nástroji komunikačního mixu, se kterými se může vhodně doplňovat, dále je rozvíjet a podporovat. Správným výběrem šiřitelů lze virální marketing využít jako komunikační nástroj pro většinu typů společností. Vhodnost jeho využití je determinována spíše počátečním kreativním vstupem, obsahem sdělení a jeho významem pro uživatele než konkrétní značkou.

« zpět na slovník


Kontakt

MOLBUD s.r.o.
Kaštanová 1625/14
370 08 České Budějovice

+420 728 200 150

 

Zavoláme Vám zpět!

máte nějakou otázku?
vložte Vaše jméno a telefonní číslo, zavoláme Vám zpět!


Navigace 

Vyhledávání

Výběr jazyka

cz en
image1

Novinky

Přijmeme specialistu na WebSocket

Jsi mladý, nadějný programátor pracující s technologií WebSocket? Máš zkušenosti s Wordpressem? (výh…

všechny novinky

Slovník

Metadata

Metadata slouží k snadnému vyhledávání. Vyhledávač z nich získá informace jako klíčová slova, popisek, autor, kódování a…

další termíny

obchodní zastoupení:
České Budějovice, Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Zlín, Příbram, Tábor, Písek, Týn nad Vltavou, Třeboň, Prachatice, Jindřichův Hradec, Pelhřimov: +420 728 200 150

© 2006-2010 WEBOVARESENI.CZ
All rights reserved