Elektronická komerce je způsob využití internetu k realizaci obchodních transakcí (s vlastními organizačními jednotkami a dodavateli). Prostřednictvím internetu lze prodávat jak fyzické zboží, tak digitální služby a informace. U fyzických produktů jde především o spotřební zboží prodávané prostřednictvím e-shopů. U služeb a informací dochází k prodeji zpráv, publikací, učebních materiálů apod.
Základní druhy e-commerce
| Zkratka | Anglicky | Česky | Poznámka |
|---|---|---|---|
| B-2-B | Business to Business | obchodník obchodníkovi | nabídka jedné firmy druhé firmě |
| B-2-C | Business to Consumer | obchodník zákazníkovi | obchodní nabídky pro zákazníky |
| C-2-B | Consumer to Business | zákazník obchodníkovi | |
| C-2-C | Consumer to Consumer | zákazník zákazníkovi | názory na fórech, zpětné vazby |
Naše služby E-commerce a reklama na internetu
- Správa PPC kampaní
- Správa Facebook kampaní
- Tvorba www stránek (B-2-C)
- Internetový obchod e-shop (B-2-C)
Více informací o E-commerci a reklamě na internetu se dále dozvíte ve slovníku.
Pokud máte zájem o služby v oblasti E-commerce a reklamy na internetu, nezávazně nás kontaktujte přes náš poptávkový formulář. Zavoláme Vám zpět.

