Online public relations, neboli PR, se v základu neliší od klasického nástroje. I tentokrát pracuje na bázi „vztah s veřejností“. Jakmile jsou texty, články, zprávy o firmě nebo fotografie na webu zveřejněny, na dlouhé roky jsou každému a vždy dostupné. To je výhoda i nevýhoda zároveň.
Je to velice důležitý komunikační nástroj s Vašimi potenciálními zákazníky. Proto je nezbytné si na PR dávat opravdu záležet a nešetřit na něm. My jsme schopni zajistit kompletní vytvoření zpráv a PR materiálu a poté ho i následovně publikovat a aplikovat na tom správném místě. Do online PR můžeme zahrnout tyto formáty:
- Vlastní či cizí webové stránky
- Články v online médiích
- Tiskové zprávy
- Případové studie, e-booky
- Podcasty, sdílení videí
- Vytváření uživatelských komunit (social media marketing)
- Online events – online semináře, workshopy, diskuse
- Volně dostupné online nástroje
Více informací o tom, co je online public relations, se dále dozvíte ve slovníku.

