SEM je zkratka z anglického Search engine marketing, což znamená marketing ve vyhledávačích. Jedná se o marketingový nástroj, další formu on-line reklamy, zaměřenou na propagaci a zvyšování viditelnosti a známosti webu.
SEM má mnoho podob, vždy jde o placenou formu propagace. Většinou se platí za kliknutí na zpravidla textový odkaz nebo banner umístěný v síti serverů, které takové způsoby propagace nabízejí. Častým způsobem propagace je zakoupení lepších pozic ve výsledcích vyhledávání na velkých portálech (např. garance první stránky apod.), sponzorované odkazy nebo také o placené zápisy v různých katalozích.
Velký význam a výhoda SEM oproti ostatním formám propagace je možnost zjistit přesný počet příchozích návštěvníků. A díky systémům PPC, které zpracovávají statistické údaje, je možné spočítat návratnost investic. SEM momentálně patří k jedněm z nejefektivnějších forem on-line reklamy.
Naše služby Search engine marketing (SEM)
Více informací o Search engine marketing se dále dozvíte ve slovníku.
Pokud máte zájem o služby v oblasti Search engine marketingu, nezávazně nás kontaktujte přes náš poptávkový formulář. Zavoláme Vám zpět.

