Virální marketing je marketingová technika, která pro šíření komerčního sdělení využívá sociálních sítí. Je to předem pečlivě naplánovaná aktivita, která svojí povahou motivuje příjemce k roli šiřitele. Principy virálního marketingu umožňují oslovit velké množství potenciálních spotřebitelů za relativně nízkých mediálních nákladů.
Můžeme se postarat o kompletní naplánování a výslednou realizaci celé kampaně. Máte tak šanci oslovit statisíce uživatelů. Víme, jak na to.
Používáme tyto 3 základní komponenty:
- Obsah sdělení
- Body šíření
- Šiřitelé
Přínos pro Vás při použití virálního marketingu
- Emocionální (zábava)
- Sociální (prestiž)
- Věcná (opravdová hodnota)
Více informací o virálním marketingu se dále dozvíte ve slovníku.
Pokud máte zájem o služby virálního marketingu, nezávazně nás kontaktujte přes náš poptávkový formulář. Zavoláme Vám zpět.

